Mobilní aplikace jsou téma, které se řeší v nejedné firmě. Vyplatí se investovat do tvorby nové nebo se raději máme upnout na jinou propagaci našich služeb? Ptají se. Ve skutečnosti je však první zmíněné skvělým nápadem. Je zapotřebí si uvědomit, že lidé jsou na aplikace zvyklí. Vyhledávají je, aktivně si je stahují do mobilních telefonů, což ostatně potvrzují i statistiky říkající, že průměrný člověk má ve svém smartphonu stažených bezmála třicet appek. Mluvíme zkrátka o ideálním způsobu, jak začít budovat vztahy se svými zákazníky.
Dávejte o sobě vědět
To, že se budou budovat vztahy se zákazníky je opravdu přední výhoda, kterou aplikace přináší. Díky notifikacím o vás budou lidé prakticky ihned vědět, ať už jsou na nudné poradě, nebo zrovna “chillují” u oblíbeného televizního pořadu.
Ale aplikace asi nejsou pro nás, pro naše odvětví se zrovna nehodí, říkáte si. Je však třeba konstatovat, že tento způsob propagace svého byznysu není specifikem pouze e-shopů, ale je to možnost, jak být v kontaktu se zákazníky, ať už vlastníte restauraci nebo jste jen oblíbeným zubařem v okolí. Podle posledních průzkumů se mobilní a webové aplikace dostávají do všech segmentů byznysu i vzdělávání.
Revoluce, která ovlivnila to, jak přemýšlíme a vykonáváme nejrůznější úkoly
S mobilními aplikacemi se pytel roztrhl teprve nedávno. Tuto dobu označujeme za jakousi revoluci, která velkou měrou ovlivnila nejen způsob, jakým uvažujeme či přemýšlíme, ale také se zásadně ovlivnilo to, jak vykonáváme nejrůznější úkoly.
Už prakticky všechno řešíme skrze aplikace. Proč tedy nevyužít jejich popularity v náš prospěch a nevytvořit si takovou, která bude dokonalou prezentací a propagací našeho byznysu? Mluvíme o kroku, kterého se nebude litovat.