Jak si efektivně vybrat virtuální datovou místnost?

Jak velké, tak i malé společnosti na trhu mají mnoho dokumentů, ke kterým potřebují mít přístup společně s ostatními zaměstnanci. Je jedno, v jakém oboru daná společnost působí, ať to je poskytování finančních služeb, zdravotnictví, stavebnictví nebo cokoliv jiného. Pokud potřebujeme poslat 1 dokument kolegovi nebo nějakému zaměstnanci, jednoduše ho odešleme emailem. Jak ovšem řešit velké projekty, které mají velikost mnoha gigabajtů a je potřeba je sdílet se všemi lidmi ve firmě? V takovém případě pomůže virtuální datová místnost.

K čemu je virtuální datová místnost dobrá?

Můžete zde bezpečně sdílet všechny potřebné dokumenty, Právě bezpečnost je velmi důležitá, protože se často mezi zaměstnanci sdílí citlivé údaje, účetnictví, utajené projekty, patenty, interní záležitosti a mnoho dalšího. Představte si, že pracujete na velkém projektu, jeho jednotlivé části jsou k dispozici všem kolegům, stačí když jsou online a mohou se sdílenými daty pracovat. Vy sami určíte, kdo bude mít oprávnění k dané datové místnosti. Můžete dát například povolení novému kolegovi, auditorům, právníkům a dalším lidem, u kterých chcete, aby měli možnost přístupu k daným datům. Virtuální datové místnosti jsou tak velmi oblíbené u všech druhů firem.

Výhody virtuální datové místnosti

Mezi nejlepší poskytovatele VDR, tedy virtuálních datových místností, je fordata.cz. Jejich VDR je velmi rychlá, umožní spuštění již do 15 minut, načítá i původní struktury dokumentů a můžete zde data nahrávat velmi rychle, rychlost je 1 GB za 7 minut. Výhodou je, že nemusíte nic instalovat ani implementovat.

Další výhodou je již zmíněná bezpečnost, je zde schopnost blokovat ukládání a tisk dokumentů, blokovat printscreen, vodoznaky a mnoho dalšího. Vše je plně v souladu s GDPR. Velkou výhodou je i zákaznická podpora, která je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Ať už jste velká korporace nebo malá rodinná firma, vyzkoušejte VDR od https://fordata.cz/ a svého rozhodnutí jistě nebudete litovat.