Přejete si zvýšit konverze svého projektu, a potřebujete přínosné rady od profesionálního týmu? Podívejte se, jakými znaky se vyznačuje kvalitní marketingová firma.
Reference jsou prim
Nejvíce v dnešní době hrají roli reference. Všímejte si, s jakými subjekty firma spolupracuje. Zdá se vám tato společnost adekvátní k tomu, abyste se k těmto firmám připojili i vy? Dostatečný počet relevantních referencí vám pomůže zjistit, s čím konkrétně marketingová firma přispívala k růstu daných společností. Pokud se cítíte, že byste si pro sebe přáli stejný příběh, není na co čekat!
Stále nové podněty
Marketing v současné době se nedá provozovat, aniž by se člověk neustále nevzdělával. Zázemí agentury by mělo své zaměstnance pravidelně školit nejen v oblasti moderních marketingových strategiích, ale také nabízet zázemí z oblasti výpočetní techniky a socioekonomické oblasti. Jedině tak budou mít jednotliví představitelé jasnou podobu o tom, jaký smysl mají jednotlivá řešení. Mají takovéto možnosti i vámi oslovené agentury?
Neusnout na vavřínech
Mnoho firem si vydobyde své místo na trhu, ze kterého poté jen těží a dále se nerozvíjí. Účast na mezinárodních konferencích ohledně současného marketingu, čerpání ze zahraničních zkušeností – to vše by měla mít dobrá agentura v malíku. Nestačí mít zkušenosti se SEO, PPC, ale třeba i Facebook marketingem nebo e-mailingem.
Měřitelné výsledky
Aby byly vaše peníze skutečně dobře investované, podívejte se, zda marketingová agentura nabízí možnost, jak vaše úspěchy měřit. Konverze přitom mohou být individuálně nastavené podle odvětví, ve kterém podnikáte. Vždy by ale měly jasně reflektovat, zda se daná strategie daří, nebo bude potřeba ji přepracovat.
Marketingová agentura by měla pomoci vaší značce, aby se o ní dozvědělo co nejvíce budoucích klientů. Můžete totiž nabízet skvělé produkty, když o nich ale nikdo nebude vědět, těžko se dostanou k zákazníkům. Práce s médii, sociálními sítěmi i živým publikem je samozřejmostí.