Ani jeden z webů se neobejde bez návštěvnosti. Nebo přesněji řečeno se bez ní sice obejde, jenže nemá-li ji, je odsouzený k zániku, protože neplní ani tu nejzákladnější funkci. Nejen že nikoho nepřiměje k tomu, aby reagoval tak, jak si to majitel dotyčného webu přeje, ale nikoho ani neosloví a nedá tak naději na to, že se realizuje to, kvůli čemu dotyčný web vznikl.
Webům je tedy návštěvnost naprosto nezbytná, nemohou se bez ní obejít, mají-li být svým majitelům něco platné. Jenže skutečnost, že je tu potřeba dostatečně početné publikum, které takový web sleduje a využívá, ještě vůbec neznamená, že se takoví lidé také najdou, že existují. I když se to prezentujícímu se člověku nemusí ani trochu líbit, je prostě skutečností, že je na webech často návštěvnost nízká, ne-li přímo nulová.
Když pak na web nikdo nezavítá, znamená to, že se tu nikdo neinformuje, nikdo si tu nic nekoupí, nikdo tu neinzeruje, nikdo tu… Prostě nikdo tu nedělá to, k čemu měl web podle původního záměru posloužit. A pak se může taková internetová prezentace rovnou zrušit.
Anebo se dá namísto zoufání si a rušení nedostatečně navštěvovaného webu využít nabídka SEO Praha, jež může tento popsaný nepříjemný stav napravit. Protože taková optimalizace pro internetové vyhledávače dokáže udělat s návštěvností učiněné zázraky. A musí to dokázat, protože je tu právě od toho a nemít tuto schopnost, nikdo by ji nevyužíval.
Člověk tedy má kde nalézt pomoc. A vůbec nevadí, že není z našeho hlavního ani z jiného většího města, protože je tato pomoc dostupná i přes internet. Což je samozřejmě také logické, protože by se těžko dalo důvěřovat někomu, kdo pomáhá s těžkostmi na internetu, kdyby zde tento vlastně nepůsobil.
Stačí si tedy takovou optimalizaci dohodnout a člověk má po problému jménem návštěvnost jeho webu.