Webové push notifikace jsou významným marketingovým nástrojem současnosti. S jejich pomocí se můžete snadno odlišit od své konkurence a získat si tak náklonnost celé řady nových klientů. O co vlastně jde?
Informace, značka ihned
Zatímco u jiných webů musí klient hledat akční nabídky, aktuální informace nebo v případě obcí upozornění na hrozící nebezpečí, webové notifikace toto zvládají zcela ihned a v reálném čase. Pokud si například přejete předat svým zákazníkům informace ohledně časově omezené nabídky, máte jedinečnou možnost. Stejně tomu bude i v případě, že se staráte o informovanost občanů vaší obce. S notifikacemi se jim informace zobrazí i v případě, že zrovna nemají zapnutý internetový prohlížeč.
Informace nebude blokována
Mezi nejčastější dotazy ohledně notifikací se řadí ty, které se ptají na skutečnou dosažitelnost klienta. Ta je zde naprosto neomezená. V okamžiku, kdy klient souhlasí s odběrem notifikací, je již ad blockery nemohou zablokovat a zobrazují se tak klientovi vždy, když je vytvoříte. Informace tak nebude žádná třetí strana moci blokovat.
Zvýšit dosah, zvýšit tržby
Díky těmto oznámením vaší stránky se vám podaří zvýšit zájem o vámi nabízené informace nebo nabídky. Zvýšíte tak dosah svých stránek a pokud jste subjekt podnikatelský, snadno zvýšíte své tržby. Tyto notifikace se odběratelům objeví i v případě, kdy nejsou zrovna na vašich stránkách, nebo dokonce v době, kdy nemají internetový prohlížeč zapnutý vůbec. Stále jim budou přicházet vaše informace. Klient tak bude vědět, že pro něj vždy máte zajímavou nabídku.
Marketingová strategie
Stejně jako vše ostatní v online prostoru, i tento nástroj můžete napojit na analytiku. V ní budete mít přesný přehled o tom, jak vámi zvolená strategie funguje. Konečně tak získáváte důležitou výhodu před vaší konkurencí.
Webové push notifikace jsou v současné době nejmodernější marketingový nástroj.