Dobře zapamatovatelné logo vytváří jakousi vaší grafickou identitu. Je tedy potřeba, aby bylo kvalitně zpracované a každý váš současný i potenciální klient si jej vždy spojil s vámi. Takové vám navrhnou kretaivci z Wolfway.
Kdo jsou Wolfway a jak probíhá spolupráce s nimi?
Jedná se o grafické studio, ve kterém pracují profesionálové. Kromě návrhů loga se zabývají webovými stránkami, digitálním marketingem a další grafickou aktivitou. Podrobnější informace naleznete na stránkách wolfway.cz.
- Tvorba loga
Tvorba loga začíná pečlivě sepsaným zadáním, do kterého je potřeba vysvětlit vaší vizi. Logo by mělo obsahovat krátký, ale výstižný název. Někdy bývá jeho součástí slogan, který vysvětluje obsah vaší činnosti. Ten přiblíží i obrázek. Zadavateli musíte vysvětlit, jak funguje vaše společnost, na jakou skupinu lidí cílíte (věkové složení, obory činnosti, pohlaví, případně aktivity nebo pracovní pozice), jen tak zjistí, kde všude budete logo používat. Je potřeba podrobně popsat veškeré vaše aktivity a oblasti působení. Jen tak může grafik vytvořit logo, které bude odrážet vaši nabídku.
- Zpracování a prezentace návrhu
Jakmile má grafik představu o obsahu vaší činnosti a vaší představě, začne připravovat návrh loga, který pak dostanete ke schválení. V případě připomínek lze návrh upravit. Jakmile je odsouhlasen, může být použit na firemní tiskoviny.
- Příprava firemních tiskovin
Základ tvoří vizitky, které jsou i v dnešní digitální době stále šikovným reklamním pomocníkem. Důležitou část představuje i hlavičkový papír s logem. Opět nejprve následuje návrh a teprve po schválení dochází k tisku.
Součástí návrhu je také logomanuál, v němž naleznete důležité pokyny související s prací s logem. Také obsahuje odkazy na všechny vytvořené verze loga a zdrojová data. Tím získáte všechny potřebné podklady, které můžete dále využívat pro tisk nebo k dalším úpravám.