Ve chvíli, kdy lidé otevřeli šampaňské na oslavu Nového roku, se společnost Suntel Net, která patří do investiční skupiny DRFG Davida Rusňáka, přejmenovala na Libli. A protože jeho služby používá zhruba sto tisíc zákazníků, první den roku 2019 tak vlastně vznikl druhý největší poskytovatel telekomunikačních služeb na Moravě. Provider, který patří do Rusňákovy investiční skupiny DRFG, si ale klade za cíl, mít do konce roku dvojnásobný počet zákazníků.
Rusňákovo Libli vzniklo spojením
Libli vzniklo spojením lokálních firem a jeho název zase spojením prvních slabik slov – LIdskost a BLÍzkost. Nový provider se tím chtěl odlišit od názvů svých konkurentů a netradičním názvem také vzbudit zájem. Chce tím také ukázat, že také pochází z tohoto regionu. Myšlenku navíc dokresluje i barevné logo, které vypadá jako smajlík, a zákazníci už jej mohou vidět na zhruba sedmdesátce nově polepených aut, která objíždějí zákazníky v moravských městech a vesnicích.
Libli lidem nabízí to nejlepší ze spojení zdravé a silné značky. Zároveň ale poskytuje osobní, lidský přístup, a především nadšení místních poskytovatelů internetového připojení. Nově vzniklá firma Davida Rusňáka, nechce být jako malý provider bez peněz na inovace, který nemůže svým zákazníkům poskytnout nejlepší služby. Současně ale nechce být ani jako nadnárodní firma, která má majitele v zahraničí a v Česku nanejvýš call centrum. Libli chce být srozumitelnou a férovou značkou, která poctivě uvádí ceny a parametry produktů a služeb.
Sepjetí s regionem je pro skupinu DRFG důležité
Důležité je sepětí s regionem, v němž působí také pro Libli. Nový operátor nechce lidem poskytovat pouze internet, chce jim také zlepšovat prostředí, ve kterém žijí. Jedním z příkladů takové regionální podpory je spolufinancování rekonstrukce parku v Tovačově v Olomouckém kraji. Místní střední řezbářská škola, vyrobí lavičky a investiční společnost DRFG je pak zaplatí.
Libli chce být zkrátka nejoblíbenější značkou lokálního, ale zároveň technologicky vyspělého internetového providera, který poskytuje nejlepší zákaznický servis s lidským přístupem. To je cíl, který koresponduje s filozofií, kterou se řídí celá investiční skupina DRFG Davida Rusňáka.